وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس با آریا سفر

وقت سفارت انگلیس، وقت سفارت انگلیس در ترکیه، وقت سفارت انگلیس در دبی، وقت سفارت انگلیس در ارمنستان و تعیین وقت فوری سفارت انگلیس در تهران با “آریا سفر”. ویزای توریستی انگلستان به افرادی تعلق می‌گیرد که با هدف گردش و تفریح یا دیدار با خانواده می‌خواهند به این کشور سفر کنند.
اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. برای گرفتن وقت از سفارت انگلیس در تهران، لازم است فرم تقاضای ویزای انگلستان را که به صورت آنلاین در وب‌سایت سفارت انگلیس قرار دارد، تکمیل نمایید. بعد از انجام مراحل آنلاین، وقت سفارت انگلیس، تعیین‌شده و از طریق ایمیل به طور خودکار به آدرس ایمیلی که در زمان تکمیل فرم وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.
توجه: در زمان ملاقات تعیین‌شده حضور متقاضی جهت ارائه مدارک، پرداخت هزینه‌ی ویزا و انجام انگشت‌نگاری ضروری است.آدرس سفارت انگلیس در تهران: خیابان فردوسی، شماره ١٩٨.

چنانچه مایل به دریافت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت ویزای انگلیس هستید، با کارشناسان ما در “آریا سفر” در تماس باشید:

تلفن های تماس: ۶۶۵۵۱۷۶۱ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

مدارک لازم برای ویزای انگلستان

مدارکی که علاوه بر فرم تقاضای ویزای -که آنلاین تکمیل کرده و پرینت کرده‌اید- باید در زمان ملاقات، به سفارت انگلیس در تهران تحویل دهید، به شرح زیر است.
توجه: کلیه‌ی مدارک فارسی باید به انگلیسی ترجمه‌‌ی رسمی شده باشند و از تمامی مدارک یک نسخه کپی در پرونده موجود باشد.

  • شناسنامه ایرانی
  • گذرنامه

توجه: اعتبار گذرنامه باید حداقل دو ماه بیشتر از تاریخ خاتمه‌ی اعتبار ویزای درخواستی باشد.
کپی را تنها از صفحات یک تا پنج گذرنامه و همین‌طور صفحاتی که در آن‌ها مهر ویزا خورده، تهیه کنید.

  • کلیه‌ی مدارک پشتیبانی‌کننده شخصی

مانند اسناد مالکیت، مدارک مربوط به اشتغال، صورت‌حساب‌های بانکی، دفترچه‌های پس‌انداز بانکی و کلیه‌ی سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت بانکی.

  • مدارک پشتبانی‌کننده‌‌ی میزبان

در صورتی که برای سفر به کشور انگلیس دعوت‌نامه دارید، لازم است مدارکی را که نشان‌دهنده‌ی‌ وضعیت مالی و وضعیت مهاجرت فرستنده‌ی دعوت‌نامه باشد، در زمان ملاقات همراه داشته باشید.

وقت سفارت انگلیس

زمان لازم برای صدور ویزای انگلستان

اصل مدارک و گذرنامه‌ی شما به همراه کپی‌ آن‌ها نزد بخش ویزای سفارت انگلیس خواهد ماند و بابت آن به شما رسیدی تحویل داده خواهد شد. بعد از صدور ویزا، مدارک اصلی به متقاضی برگردانده می‌شود. بررسی مدارک به منظور صدور ویزای انگلستان ممکن است تا ٢٠ روز کاری زمان بخواهد. بنابراین برای برنامه‌ریزی تاریخ سفرتان این نکته را به خاطر داشته باشید.
توجه: فرم تقاضای ویزا باید برای هر کدام از متقاضیان به صورت جداگانه تکمیل شود.

در صورت ارائه اطلاعات یا مدارک جعلی به بخش ویزای سفارت انگلیس، مسئولین سفارت اجازه دارند علاوه بر رد درخواست شما، برای مدت ده سال از تمامی درخواست‌های شما برای هرگونه ویزای انگلستان جلوگیری به عمل آورند.

تلفن های تماس: ۶۶۵۵۱۷۶۱ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

One thought on “وقت سفارت انگلیس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.